Rindu Padamu Wahai Rosululloh صلى الله عليه وسلم

by Yg punya blog

SYAUQ RasulullahPagi ini kuhirup udara segar di hari jum’at al mubarok

Ku haturkan sholawat kepada Nabiyyuna Muhammad  صلى الله عليه وسلم

Allohuma sholi wasalim wa barik’alaih..

Wahai Nabi ku aku sangat rindu kepada mu

Wahai Manusia mulia sungguh sangat rindu kepada mu

Hingga tak kusadar menetes air mata ini..

Mengingat mu menenangkan sanubari hati ini

Namun aku masih gholil adab kepada mu  ya Rosululloh

Ampuni aku ya ALLOH !!!!

Bukakan hijab dihatiku

Berikan aku hidayah Mu

Jangan jadikan aku orang yang munafik

Berikan aku kemudahan dalam mengaji

Berikan aku pengetahuan yg harus ku ketahui dan ku amalkan

Serta Berikan aku keistiqomahan

Ya Alloh jangan biarkan aku menjadi manusia yg beradab buruk..

Jangan biarkan

Kelak kumpulkan aku bersama orang2 sholeh, orang2 yg aku cintai, dan manusia yg sangat aku cintai yaitu Nabiyyuna Muhammad صلى الله عليه وسلم  Amiiin